19. sep. 2011

Syltetid...

Med mig hjem fra et besøg hos familien på Thyholm fik jeg masser af ribs, solbær, blommer og brombær! Disse lækkerier er nu forvandlet til dejlig solbærsaft, solbærsyltetøj, ribsgelé og helsyltede ribs...






Blommerne og brombærrene har jeg lagt i fryseren til senere brug, og det er vist meget heldigt, for jeg løb tør for sylteglas og måtte en tur i genbrugsen efter forsyninger midt i det hele:-) Men hvem har også lige 20 sylteglas liggende?!
Min kære mand havde ikke den store tiltro til mine evner ud i syltning, og grinede af mig, da jeg købte en syltebog på tilbud for nogle måneder siden, men nu må han erkende, at det er meget lækkert med hjemmelavede sager i køkkenskabet...

PSSSST!!! Følg med her på bloggen-for senere på ugen skyder jeg en Give Away igang, og jeg kan røbe, at det har noget at gøre med dette indlæg...

Go´ mandag aften... 

7 kommentarer:

  1. Ihh hvor lækkert. Og smukt systematiseret der!!

    Kh

    SvarSlet
  2. Mmh, det ser lækkert ud! :) Måske man selv skulle prøve!

    SvarSlet
  3. Mmmm.. Jeg har smagt og det smagte LÆKKERT!!! :))

    SvarSlet
  4. Mmmmm... elsker at sylte :O) Ville så gerne ha nogen hyldebær, men har ikke taget mig sammen til at komme ud og plukke dem. Tror også det er ved at være for sent nu :)

    SvarSlet
  5. Det har jeg! Altså 20+ sylteglas liggende... ;-) Og ditto flasker. Elsker at sylte!

    KH Tine

    SvarSlet
  6. Ser lækkert ud... mums :-)

    Sikke en hyggelig blog du har.... har fluks meldt mig som fast læser :-)

    rigtig god aften

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...