29. sep. 2011

Ta Da!!!

På grund af Mette/ Westmoses geniale To Do- Ta Da leg, har jeg nu endelig fået syet lappetæppet færdigt, dvs. fået syet bagsiden på og lagt pladevat imellem...



På bagsiden havde jeg først tænkt ensfarvet stof, men fandt jeg dette skønne stof i gemmerne...




Tæppet skal bruges på Oskars værelse, enten som sengetæppe eller bare som et hyggetæppe...
Imorgen eller senere idag kommer et nyt To Do indlæg, for jeg har helt sikkert noget liggende, der bare venter på at blive færdiggjort :-)

Psst... Har du husket at deltage i min Give Away?!

 
God torsdag til alle...

16 kommentarer:

  1. Det ser bare rigtig, rigtig fint ud :) Sikker på det bliver et lækkert hyggetæppe!!

    Kh

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med både for- og bagsiden passer så fint sammen. Godt gået :-)

    SvarSlet
  3. Virkelig, virkelig et smukt stykke arbejde. Det skal Oskar nok komme til at knuselske:)

    SvarSlet
  4. Hvor er det smukt! og det der bagside stof altså.. suk suk suk!

    SvarSlet
  5. Hvor er det fedt!! Good job ;O)
    Elsker hyggetæpper, men har faktisk ingen, jeg må se at komme i gang ;)

    SvarSlet
  6. sikke et flot og lækkert tæppe det indbyder til at putte i.

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare lækkert. Jeg er lidt misundelig....!

    SvarSlet
  8. Hvor er det flot - og fedt stof på bagsiden!

    SvarSlet
  9. hvor er det bare super flot, skønt du fik det færdigt. Og ja det passer da lige ind på et drengeværelse :)

    SvarSlet
  10. Ej hvor er det et lækkert tæppe ! Det må have taget lang tid om at lave ?:)

    SvarSlet
  11. Ja der gjorde det- men kun fordi jeg var sløv:-) med en stofskærer går det som en leg...

    SvarSlet
  12. Det er noget meget sød stof!
    Super blog du har :-)

    SvarSlet
  13. Hvor er det lækkert - og hvis du skulle have mere af det skønne kanin stof i gemmerne så bytter jeg gerne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Stinne.
      Jeg er ikke interesseret i at bytte, da jeg ikke pt mangler noget stof, men hvis du vil købe har jeg mere af kanin-stoffet?!

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...