23. sep. 2011

To Do...



Mette med bloggen Westmose har sat gang i den rigtig gode leg med To Do/Ta Da indlæg- og jeg SKAL være med denne gang!!! For jeg har dette lappetæppe liggende, som så godt nok er syet sammen nu, men som mangler en bagside... og det har det gjort meget længe...

nu skal det være! Da jeg har en travl weekend, "nøjes" jeg med denne ene opgave i den kommende uge :-)

Hvis der sidder andre, der (også) har halvfærdige projekter liggende så meld Jer til inde hos Mette, ved at klikke her!

Let the games begin...

3 kommentarer:

  1. sikke en skøn farvekombination - god arbejdslyst :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare flot især den brune lap med de hvide hjerter :-)

    SvarSlet
  3. jeg glæder mig til at se det færdige resultat, er sikke rpå det bliver rigtig fint :)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...