29. sep. 2011

To Do...

Den kommende uges projekter inspireret af Mette/Westmose...


Et loppefund, der skal have en gang maling og måske noget tapet?! Ved endnu ikke hvor den skal hænge, så det bliver også en opgave i den kommende uge:)


Denne knagerække fundet i den lokale genbrugs har nu fået en gang maling, og er blevet hængt op. Nu overvejer jeg, om den måske skal pyntes med lidt masking tape?!

Det er ikke så store projekter i denne uge, men jeg tror det kommer til at tage tid at bestemme mig for, hvad jeg vil gøre ved de 2 ting...

God torsdag...



8 kommentarer:

  1. åh ja kender helt klart godt til det der med at få gjort tingene færdige!! sidder lidt med nogle baby bolde som jeg skal have lukket og derefter skald er mærke på...

    men jeg har en gang også haft en amagerhylde til at ligge og den blev også shinet op med lilla maling og tapet den blev sååå fin glæder mig til at se dit resultat:O)

    SvarSlet
  2. Små, men fine projekter.. jeg glæder mig til at se resultatet.

    Har i øvrigt selv haft en amagerhylde til at ligge i mere end 1½ år... måske jeg snart skulle få gjort noget ved den.

    SvarSlet
  3. Det bliver spændende at se resultatet! :)

    SvarSlet
  4. Fine projekter!
    Din blog er så fin, at den med det samme ryger på min blogroll!

    SvarSlet
  5. KreativRaibowMe: Jeg overvejer også lilla, me skal lige først finde ud af om de skal hænge hos Oskar-for så går det nok ikke an med lilla;-)

    Christia Ravn: Denne amagerhylde har ligget siden maj, så det er vist også ved at være på tide:-)

    KGaardsted: Jeg er også selv ret spændt!

    Finurligheden: Tak- og velkommen til:-)

    SvarSlet
  6. lækker hylde du skal til at lege med, det skal nok blive godt :)

    SvarSlet
  7. spændene, glæder mig til at se dine færdige resultater :)

    SvarSlet
  8. Go for masking tape du kan jo bare pille af igen hvis det ser mærkelig ud :-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...