8. sep. 2011

Yndlingssweateren...

kom vi på den anden side af Oskars 1 års fødselsdag!-og sikke en dejlig dag vi havde... Vi havde alle 4 taget en fridag og hyggede herhjemme med fødselsdagssang, gaver og leg. Om eftermiddagen kom min mor og søster til boller og kage og om aftenen spiste vi lækker hjemmelavet thaimad og fik pandekager til dessert (Idas ønske...).
Oskar har fået rigtig mange skønne gaver (men billederne ligger på telefonen), blandt andet plastikdyr fra Schleich, trætog, Wheely Bug, bøger og tøj.

Af min mor fik han bl.a. denne vidunderlige sweater...



Ida har haft en magen til bare i andre farver (lilla og brun) og den er uundværlig om vinteren. Jeg har brugt den i stedet for en vinterjakke (selvfølgelig suppleret med en flyverdragt!). Over den har hun så en vest i fløjl med termofoer fra Gro Company. Så sådan en skal jeg have fat i til Oskar også:-)

Ida skulle selvfølgelig ikke snydes, så der var også en sweater til hende. I år dog i nye farver, og jeg skal lige vænne mig til den cremefarvede, men den skal nok blive et hit:-)  


nu kan vinteren bare komme an...

6 kommentarer:

  1. Ejjj de er skønne. Elsker hjemmestrik :)

    SvarSlet
  2. Åh ja, hjemmestrik er fantastisk. Hvor er de flotte. Vera har også lige fået en rigtig fin en af sin farmor.
    ps. blev han glad for wheely bug'en? Jeg har lige bestilt koen (den store) til Vera på nettorvet til 499 kr.

    SvarSlet
  3. Et forsinket tillykke med Oskar og hvor er de bare flotte de trøjer:)
    Vh. Louise

    SvarSlet
  4. Mm de ser super lækre ud og tillykke med Oskar :)

    SvarSlet
  5. Åhh, sådan gad jeg også godt eje:)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...