13. okt. 2011

3-årig netshopper...

Da manden fyldte 30 og Ida skulle finde en gave til ham fra hende og Oskar, var hun ikke i tvivl-han skulle have en sparebøsse, for sådan en havde han ikke... Så vi måtte på jagt, og fandt frem til at der var kommet en hoptimist sparebøsse. Da både Ida og jeg er ret vilde med dem, var der ingen tvivl!
Vi tog i Storcenter Nord, hvor ekspedienten i Imerco spurgte Ida om den skulle være rød eller lilla hvortil hun svarede " Jamen det er jo ikke drengefarver!" Det gav hun hende ret i, og beklagede at de altså ikke havde den hjemme i blå. Min (3-årige datter) fortalte så ekspedienten, at "det gør ikke noget, vi køber den bare på nettet!"  OMG!!! Ekspedienten var tydeligt overrasket over Idas svar og vidste slet ikke hvad hun skulle svare:-)
Så ... vi måtte hjem og finde den på nettet- og vupti var den puttet i kurven og bestilt!



Vi gør rigtig mange af vores indkøb på nettet (mad, tøj, legetøj, gaver), så egentlig burde hendes kommentar ikke overraske mig, men jeg kan nu alligevel ikke lade være med at smile lidt af kommentaren:-)

Hav en dejlig torsdag alle sammen... 

3 kommentarer:

  1. Hahah... fedt. Det er tydeligt at de små lære hurtigt af os voksne, og tager alt til sig :)
    Dejligt i fandt det i skulle bruge. Håber han bliver glad for gaven :)
    og stort tillykke med ham ;)

    SvarSlet
  2. Ha ha, hvor er hun sej. Det har hun fået lært hurtigt :-) Det er en super fin gave i har fundet. Den tror jeg bestemt han bliver glad for.

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...