29. okt. 2011

DIY /// 30 sucks...

Her til aften skal jeg til fødselsdag ved en god veninde, som bliver 30. På Pinterest fik jeg en idé til denne...




Desværre er hverken mit kamera eller lyset med mig idag, men jeg håber, at I kan få en fornemmelse af den festlige værtindegave alligevel:-)

Den er supersimpel at lave, alt du skal bruge er:

- æske, som evt. kan pyntes med fint papir (her har jeg brugt et Iphone etui, men andre æsker / dåser / kasser fra husholdningen kan også bruges
- slikkepinde
- 2 grillpinde / sugerør / tandstikkere
- limstift
- DYMO / stempler / tusch / ... 

Jeg troede, at jeg var på vej tilbage, men nej! Så derfor bliver der ikke lige postet så mange indlæg for tiden... Håber dog snart at energien kommer tilbage og at hosten stopper:-)

God weekend til jer alle...

2 kommentarer:

  1. Genial ide!.. det trak på smilebåndet :)

    SvarSlet
  2. Dejligt at det bragte et smil frem hos dig! Min veninde blev rigtig glad for værtindegaven, meeeen der gik da lige et par minutter før hun forstod ordspillet (-;

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...