4. okt. 2011

forhJUL...

En dør stod på klem til baglokalet i genbrugsen, og jeg spottede disse ting, som jeg fik med hjem...


En lille "ranglende" julemand, som helt sikkert skal have en fremtrædende plads i stuen til december!


Et rigtig fint HJERTE forklæde til Ida, som skal i brug under julebagningen...



En fin juledug, som jeg overvejer skal klippes op og laves til en julesæk til alle julegaverne. ( Er ved at gå amok over ikke at kunne få bilederne til at vende rigtigt-kan drillenissen virkelig allerede være på spil?!) 

Og sidst men ikke mindst et lille forklæde, som nok i grunden ikke er så julet, men fint:)

Nu må jeg nok hellere få gemt disse sager væk, for al juleri inden 1.december er ikke populært hos manden i huset!!!

5 kommentarer:

  1. Hvor er den julemandsrangle ting sej! :)

    SvarSlet
  2. Sikke skønne sager! :)
    Men ja, pas på I ikke når at blive trætte af julen, før den er begyndt ;) (hvis dette overhovedet er muligt!!)

    SvarSlet
  3. Hvor ER det fine ting! :-) Jeg er også begyndt på lidt julebroderi, og har også lavet indlæg om det på min blog :-D Jeg tror heldigvis ikke jeg bliver træt af julen, det ville da være første gang det er sket :-)

    SvarSlet
  4. ha ha herhjemme vil manden helst heller ikke se juleting før det er jul ;) kunne være man snart skulle tage en tur i genbrug og spørge efter juleting.

    SvarSlet
  5. Julemanden er bare super skøn:-)

    Og se - nu kan jeg igen - det var Google som havde ændret nogle indstillinger, som vores internet sikkerhed ikke ville acceptere - har lavet et indlæg på min blog.

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...