15. okt. 2011

Give Away...

Efterårs(ferie)stemningen breder sig, og det skal fejres med en Give Away sponsoreret af sundthaar.dk. Denne gang er der en lækker øjenskygge fra Mineralogie på højkant-selvfølgelig i de nye efterårsfarver.



sundthaar.dk står følgende om Mineralogies produkter:

MINERALOGIE - 100% Naturlig Mineralmakeup

100% rene mineraler
Mineralogie hylder den naturlige oprindelse bag makeup-produkterne og er fremstillet på 100% mineraler. Produkterne indeholder ikke talkum, stivelse, mineralolier, farvestoffer, blegemidler og parfumestoffer. Produkterne er designet med din sundhed og skønhed i tankerne.

100% sundt for huden
Mineralogie virker direkte plejende og helende for huden. Kan f.eks. bruges direkte på åbne sår og irriterer ikke den røde, tørre eller meget sarte hud. Indeholder vitaminer, mineraler og andre næringsstoffer.

Mineralogie har markedets højeste faktor med SPF 26, som beskytter mod solens skadelige stråler og mindsker fine linjer og rynker.

100% naturligt resultat
Mineralogies naturlige farvepigmenter er inspireret af naturens elementer, reflekterer lyset og giver huden en sund og naturlig glød.
Mineralogie vil fremhæve din naturlige skønhed.

For at deltage i konkurrencen skal du gå ind på sundthaar.dk og vælge hvilken øjenskygge du gerne vil have tilsendt med posten hvis du vinder og skrive det i en kommentar under dette indlæg. Husk at skrive din e-mail i kommentaren, hvis du ikke har en blog...

Held og lykke til Jer alle!

45 kommentarer:

  1. hej fed give-away!
    kunne godt tænke mig Loose mineral Shadow Stadust Shimmer
    pomfritzen@hotmail.com
    ps. holder også en give away, det kunne jo være du ville være med? kh
    www.frida-whatsnew.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Loose Mineral shadow Opal Shimmer

    denne vil jeg rigtig gerne vinde :-)

    mussesverden@gmail.com

    SvarSlet
  3. Ej sikke en skøn give away.
    Hvis jeg skulle være den heldig vinder, vil jeg gerne vinde Loose mineral Shadow Stadust Shimmer

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away.
    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hvor super lækkert! Jeg ville elske at vinde:

    Loose Mineral Shadow Coco Ice Shimmer

    Håber håber håber!
    Smil fra Mia

    SvarSlet
  5. Hvor lækkert. Tror det skal være farven:

    Loose Mineral Shadow Kiss Me Shimmer

    Sikke fint navn :)

    SvarSlet
  6. Jeg kunne godt lide den farve som hedder Velvet.
    Fingers crossed!

    SvarSlet
  7. Jeg ville gerne være den heldige vinder af denne: Loose Mineral Shadow Peaches´n Cream Shimmer

    Krydser fingre :-)

    SvarSlet
  8. Mums, sikke nogle lækre produkter der er i den butik!!!;O)

    Skulle heldet være ude så ville denne smukke kuløre være skøn at vinde:
    http://sundthaar.dk/Makeup.23/Loose-mineral-Shadow-Stadust-Shimmer.178.aspx

    Betina Z / betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  9. Åhh hvor vil jeg dog bare gerne vinde! Vildt lækker giveaway! Hvis jeg skulle være så heldig, ville jeg helst have: Loose Mineral Shadow Sunkissed Shimmer.. selvom de alle er vildt fine :-)
    God weekend!
    vh stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg kunne rigtig godt tænke mig dennne:
    Loose Mineral Shadow Misty moss Shimmer

    hfurbo301m@gamil.com

    SvarSlet
  11. Loose mineral Shadow Stadust Shimmer
    ;-) metheilgaard@gmail.com

    SvarSlet
  12. ej hvor skønt!
    hvis jeg vinder kunne jeg godt tænke mig:

    Loose Mineral Shadow Sunkissed Shimmer

    SvarSlet
  13. Hej Fie,
    Smuk giweaway med lækre produkter. Skulle jeg være så heldig at vinde, ville jeg vælge Loose Mineral Shadow Sunkissed Shimmer. Dejlige navne, og følelsen af at blive kærtegnet af solen, vil vi nok komme til at savne i efteråret og vinteren.
    Tak for en skøn blog med masser af inspiration til DIY-ting-og-sager. God weekend!
    Mvh. Katrine

    SvarSlet
  14. Jeg kunne godt tænke mig at vinde Loose Mineral Shadow Coco Ice Shimmer :-)

    http://remembertobreathe-yiyang.blogspot.com/

    - yiyangzheng2008@hotmail.com

    SvarSlet
  15. lækkert lækkert give away! Jeg kunne godt tænke mig "Loose Mineral Shimmer Super Jet Black Matte"

    http://aldente-blog.blogspot.com/
    amanda_bugge@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Lækker give away, jeg kun godt tænke mig at vinde den der hedder "Loose Mineral Shadow Sunkissed Shimmer"

    Therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Sikker en lækker give-away, hvis jeg vinder kunne jeg godt tænke mig "Loose Mineral Shadow Gold Shimmer"

    XoXo Rikke
    ImRiley.org

    Rikkeh88@gmail.com

    SvarSlet
  18. Fin give away. Hvis jeg bliver den heldige, ønsker jeg mig den der hedder " Loose mineral shadow coco Ice shimmer"

    SvarSlet
  19. uhh det er lige mit kald

    vil sååå gerne vinde denne

    Loose Mineral Shadow Sunkissed Shimmer

    linker med det samme

    SvarSlet
  20. Uuhh lækkerier. Det er jo svært at vælge. Jeg ønsker mig en af hver, men skal jeg vælge må det være Loose Mineral Shadow Coco Ice Shimmer jeg helst vil ha'.

    SvarSlet
  21. Super fed give away! :)
    Kunne rigtig godt tænke mig denne:
    - http://sundthaar.dk/Makeup.23/Loose-Mineral-Shadow-Gold-Shimmer.177.aspx
    - Loose Mineral Shadow Gold Shimmer

    albertewissing.blogspot.com

    SvarSlet
  22. Jeg vil gerne vinde: Loose Mineral Shadow Jade Shimmer

    SvarSlet
  23. Jeg kunne godt tænke mig at vinde Loose mineral Shadow Stadust Shimmer :-)

    SvarSlet
  24. Mums, mums lækkert, det vil jeg rigtig gerne vinde

    Stine:)

    SvarSlet
  25. Jeg er med på Loose Mineral shadow Opal Shimmer.
    Den er rigtig lækker

    SvarSlet
  26. Jeg vil da gerne være med. Kunne godt tænke mig Coco Ice Shimmer hvis jeg vandt :)

    SvarSlet
  27. Jeg kunne godt tænke mig Loose Mineral Shadow Peaches´n Cream Shimmer hvis nu jeg var så heldig at vinde :D

    SvarSlet
  28. Hej
    Jeg er en klar taker til:
    Loose Mineral Shadow Emerald Shimmer
    vh Trine

    SvarSlet
  29. Åh, en fin give-away! Og nogle smukke øjenskygger...
    Hvis jeg er så heldig at vinde, kunne jeg godt tænke mig:
    Loose Mineral Shadow Coco Ice Shimmer.

    De kærligste hilsner Cecilie
    ceciliebjoernskov@live.dk

    SvarSlet
  30. Mums hvor en dejlig giveaway! Det var da meget svært at vælge mellem de mange lækre farver - må man godt vælge to?;)
    Jeg endte ud med
    Loose Mineral Shadow Peaches´n Cream Shimmer

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  31. Lækker give-away.
    Hvis jeg var så heldig at vinde skulle det være: Loose mineral Shadow Stadust Shimmer
    Den ser rigtig fin ud .
    - Carolina S//http://crschmidt.blogspot.com/
    crschmidt09@gmail.com

    SvarSlet
  32. Hvis jeg vinder ville jeg gerne have Loose Mineral Shadow Sunkissed Shimmer tilsendt :-)

    Victoria J.
    victoriajohansen@hotmail.dk

    // www.victoriajohansen.blogspot.com

    SvarSlet
  33. Hov har skrevet forkert mail: hfurbo3010m@gmail.com

    Men du har jo min blog :)

    SvarSlet
  34. Hvor er det altså lækkert til en makeup pige som mig.

    Jeg kunne godt tænke mig at vinde: Loose Mineral Shadow Envy Shimmer.

    aalhelle@yahoo.com

    SvarSlet
  35. Endnu en lækker give away, og jeg kan lige nå det på falderebet.

    Skulle jeg endelig være den heldige vil jeg gerne vinde: Loose Mineral Shadow Coco Ice Shimmer.

    Kh Marianne

    SvarSlet
  36. Hvis jeg skulle være den heldige kartoffel der vinder vælger jeg:
    Loose Mineral Shadow Copper Shimmer - det er en rigtig flot farve der vil klæde mig.

    knus Katrin

    SvarSlet
  37. Jeg skal da helt sikkert være med. Hvis jeg vinder, skal jeg prøve at lave smokey eyes med: Loose Mineral Shadow Envy Shimmer.

    K.H June

    PS: Håber du bliver glad for vesten :-)

    SvarSlet
  38. Wauu, jeg må være med. Hvis jeg vinder ønsker jeg: Loose Shadoo Sunkissed shimmer

    SvarSlet
  39. Ihh fy føj, hvorfor blev man lokket ind på den side:-) Det bliver dyrt...
    Jeg ville helst vinde denne herLoose Mineral Shadow Envy Shimmer
    God weekende
    Kh Stine
    PS. Jeg har selv gang i en give away - det kunne være du havde lyst til at være med.

    SvarSlet
  40. Jeg har forelsket mig i farven Loose Mineral Shadow Peacock Shimmer.

    Mvh. Henny (h_lynggaard@hotmail.com)

    SvarSlet
  41. jeg vil gerne vinde Loose Mineral Shadow Gold Shimmer :)
    mail:heno26@hotmail.com

    *krydser fingre*

    SvarSlet
  42. Jeg vil gerne vinde "Loose Mineral Shadow Gold Shimmer" :D

    Rigtig fin blog du har btw! Har tilføjet mig som fast læser :)

    Mvh
    MalleQ

    SvarSlet
  43. Er blevet fast læser.
    Loose Mineral Shadow Gold Shimmer
    http://www.ceciliestejner.blogspot.com/
    ceciliensb1998@hotmail.com

    - Hvis det ikke er for sent at melde sig til, og jeg er SÅ heldig at vinde, bedes du kontakte mig over mail.

    Knus

    SvarSlet
  44. Lækker give away, kunne godt tænke mig at vinde Loose Mineral Shadow Gold Shimmer :) kh

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...