23. okt. 2011

Halloween billede og logemøde...

Idag skal jeg til møde i logen, og jeg glæder mig rigtig meget til at gense alle de skønne piger! Dagens tema er Halloween og derfor medbringer jeg dette Halloween billede til værtinden (som idag er min søster!)...


 
Spindelvævet er lavet af selvklæbende folie, som er skåret i små strimler i en skæremaskine, og derefter klistret på papir fra Rie Elise Larsen. Jeg synes, at neonfarven rigtig kommer til sin ret på det lidt mere dæmpede papir:-) - men desværre ikke på dette billede :-(
Den oprindelige tanke var egentlig at lave spindelvævet af snor, men jeg havde ikke lige andet end murersnor ved hånden, og det er alt for besværligt at arbejde med!

Hav en dejlig søndag alle sammen-nu vil jeg til Halloween (u)hygge...

2 kommentarer:

  1. Den er godt nok fin. Uden overskriften kunne den også bruges uden for Halloween sæsonen : )

    SvarSlet
  2. Fint billede - jeg har givet dig en blogaward, kig forbi hvis du vil modtage ;o)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...