22. okt. 2011

På vej tilbage...

Efter alt, alt alt for mange dage med en ret hårdfør luftvejsinfektion håber jeg nu, at jeg er på vej tilbage. På vej tilbage til familien, hverdagen, studiet og selvfølgelig- bloggen:-)

Min lille (nu løbende!) Oskar døjer som jeg med astma, og jeg har derfor haft min superstrikker (min mors veninde)  igang med at strikke de klassiske veste/pullovers...


Oskar har her henover efteråret og vinteren en af disse på hver dag, for så er jeg sikker på, at han er varm. Jeg er supertilfreds med denne model, fordi den er med rund hals, så han også er varm på brystet. Denne gang har jeg vovet mig ud i nogle farvede knapper, og jeg er ret godt tilfreds med resultatet... 


Opskriften på vestene er købt i Askeladen i Århus for mange år siden, men jeg er sikker på, at den stadig kan købes...

Imorgen er sidste mulighed for at smide et lod i puljen om en lækker øjenskygge fra sundthaar.dk, så skynd dig:-) (Linket til Give Away finder du ude i højre side.)

God weekend til Jer alle...

5 kommentarer:

  1. SATANS astma, døjer selv med sygdommen. Man lærer heldigvis at leve med det, men æv det er træls.

    Så smarte pullovers, så er det ikke så galt alligvel at være syg når man går i disse dagligt. SÅ fine!

    SvarSlet
  2. Så fine veste. Ved du hvor langt mønstret går op????

    SvarSlet
  3. ej gid jeg kunne strikke, de er så fede!!

    SvarSlet
  4. Madsmor: Jeg skal nok lige undersøge sagen:-)

    SvarSlet
  5. Madsmor: Undskyld det sene svar:-( Jeg fandt lige opskriften frem idag og den går op til str. 24mdr, men der står, at den kan strikket større ved at bruge større pinde... Min datter er 3 år og vi bruger også opskriften til de veste hun dagligt bruger:-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...