23. okt. 2011

Vinder af Give Away er nu fundet...

Her til aften - efter en dejlig dag i selskab med de søde loge-piger har Random.org fundet en vinder blandt de 43 deltagende (beklager den manglende dokumentation,kameraet var ikke at finde-og tro mig, jeg har ikke samvittighed til at snyde!). Vinderen blev min navnesøster Frk. Fie med bloggen På Sommerfuglens Vinger!!! Stort tillykke til dig! -send mig din adresse på annesophielynggaard@gmail.com, så sender Nanna fra Sundthaar.dk en Coco Ice Shimmer øjenskygge til dig :-)
1.000 tak til alle Jer der deltog... Og husk nu, at står I lige og mangler lækre miljørigtige produkter til håret, ansigtet (make up) eller til Jeres kære børn, så kig forbi Sundthaar.dk! Der er fri fragt og hurtig forsendelse:-) 

Fie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...