2. okt. 2011

Vinderen af Give Away er...

Lidt forsinket har jeg her til aften fået trukket en vinder vha. Random.org! Der var 47 navne i puljen, og hvor ville jeg ønske at der var en mascara til hver, for det er altså virkelig en skøn mascara...

Nå, men videre til det spændende-vinderen af mascaraen fra Mineralogie udloddet af Sundthår.dk blev ...




Tillykke Cecilie!!! -hverken dit blognavn eller dine kontaktoplysninger fremgår af din profilside, så er du sød at sende mig en mail på annesophielynggaard@gmail.com ?!  

Tak for Jeres deltagelse alle sammen!
-kan da vist lige nå at røbe at der er skønne Mineralogie øjenskygger i efterårsfarver på vej til Sundthår.dk, så der kommer snart en ny lækker  Give Away her på bloggen...

4 kommentarer:

  1. Hm, er det mig? :) Jeg har slettet min blog og derfor kan den ikke vises.
    Er lidt i tvivl eftersom du kun skrev Cecilie

    SvarSlet
  2. Stort tillykke til vinderen! :)

    SvarSlet
  3. Louise Cecilie- det er lige præcis dig:-) Tillykke!Vil du sende mig din adresse på mail, så giver jeg den videre til Sundthår.dk.

    SvarSlet
  4. Haha, fedt! :D Jubiii! ;-)

    Min mail er Louise1990Louise@hotmail.com :D

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...