12. nov. 2011

Babyshower...

Min dejlige veninde Anja har termin først i december, og selvom det er andet barn, synes jeg hun fortjener masser af opmærksomhed og hygge. Derfor havde jeg idag inviteret veninder, mænd og børn til babyshower hjemme hos mig.
Her er lidt billeder fra dagen (som desværre ikke blev til så mange, da der var godt gang i den med børn i alle aldre!)...



En lille bog til gode råd fra de fremmødte, tanker osv. Selvfølgelig pyntet med papir og masking tape...


En lille hjemmesyet patchworkbold - i drengefarver og med en lille bjælde indeni...


Sorte sugerør med blå moustache...
Vi havde en rigtig hyggelig dag, fik snakket masser af bebs, nusset dem der var her (bebser..) og hvad jeg desværre ikke fik billeder af var bl.a. kanelsneglene med blå glasur, vandbakkelser med den lækreste frosting, superlækre gulerodboller og alle de glade mennesker vi havde besøg af idag!
Nu står den på sofahygge med benene oppe...

3 kommentarer:

  1. Har du et mønster på den bold- dig ville ejg altså gerne have en kreadate med- dte kunne være hyggeligt :)

    SvarSlet
  2. Madsmor:

    Jeg har ikke noget mønster, men har gjort af en god DIY fra Mie/Pralerier.blogspot.com. Jeg er altid klar på kreahygge-så måske vi en dag ses til blogtræf:-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...