12. nov. 2011

Julekort - igen...

Som omtalt i dette indlæg, er udfordringen med årets juleri hos os, at få noget skønt ud af det vi i forvejen har liggende i skuffer og skabe. Forleden fik jeg efter en tur rundt på Pinterest inspiration til at få lavet disse...




De er supernemme at lave, og da jeg er så heldig at have både en udstanser til cirkler og trekanter-så slap jeg for at klippe figurerne med saksen :-) Teksten er lavet med DYMO, nogle i hånden og andre med stempler.
Tænk sig, at jeg i år er helt på forkant med julekortene, med disse i bunken, er der nu kun 8 more to go...

Hav en dejlig lørdag...- jeg skal holde babyshower for en god veninde-så billeder følger imorgen:-)

8 kommentarer:

  1. Ej, hvor er de fine. Og så må jeg lige høre, hvor du har fået fat i udstanserne henne? Jeg er nemlig også på jagt:)

    SvarSlet
  2. De er altså bare rigtig flotte. God ide med at bruge "lagervarer" - det vil jeg også forsøge at efterleve :-) Synes nemlig at skuffer og skabe bugner af alt muligt.

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Malene:
    Udstanserne har jeg købt ved hobbyboden, som har netbutik og butik i Odder (tror jeg nok?!). Jeg har købt den "dyre" udgave, da jeg også bruger den til tapet. Mener den hed noget med "whale".

    Trillemus:
    Det er dejligt at få brugt det man har, og ja-mine skuffer og skabe rummer også RIGELIGT med materiale til diverse projekter...

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare fede alle de julekort du får lavet. Sådan et vil jeg med glæde modtage :D Tror jeg må i skufferne og kigge efter materiale til et par julekort også - selvom det er alt for dyrt at sende - desværre :(

    SvarSlet
  5. Line:
    Tak for dine søde ord:-) Min plan er bestemt også at AFLEVERE julekortene, for puuuha hvor porto efterhånden er høj!!!

    SvarSlet
  6. Det er nogle virkelig fine kort : )

    SvarSlet
  7. Det er nogle flotte julekort - og en rigtig god idé at bruge noget af alt det, som man har i forvejen. Tak for inspirationen. :)

    SvarSlet
  8. Du laver nogle super flotte ting!
    Dejlig blog :-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...