17. nov. 2011

Julepynt i papir # 1...

Vores julekasse bugner desværre ikke ligefrem af julepynt, så jeg har besluttet mig for at spæde op med en masse hjemmelavet julepynt i papir. Jeg vil benytte mig af de ting vi i forvejen har liggende, og vi kommer vist ikke til at mangle noget:-)

Første stykke julepynt blev disse fugle.





Jeg havde lyst til at lave pynt i glade farver, så den fik ikke for lidt- måske nogle ikke synes det er så julet, men jeg tror det bliver fint når det kommer til at hænge blandt andet julepynt :-)

Fuglene er lavet af 2 lag papir, vingerne er foldet af et kvadratisk stykke silkepapir, snoren er broderegarn og så er der pyntet med pompom´er og træperler.

Så forleden et indlæg hos Bare Wunderbar, hvor hun viser et fint "børnevenligt" juleophæng frem - den idé vil jeg måske også forsøge mig med sammen med Ida en dag.

God torsdag til jer alle...

3 kommentarer:

  1. Jeg kan nu godt lide dine fugle og ville gerne have dem hængende til jul. Men jeg er heller ikke til klassisk julepynt alene - hver ting kommer mere til sin ret, når der blandes lidt, synes jeg:)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine fugle - en rigtig god idé! :-)

    SvarSlet
  3. Malene:
    Jeg er også en "blander", både forbi jeg kan lide det uhøjtidelige ved det,men måske lige så meget fordi jeg aldrig kan holde mig til een stil:-)
    Fru Thornholm:
    Tak-en god og ikke mindst NEM ide;-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...