8. nov. 2011

Vanvittig flittig...

og enormt gavmild er June med bloggen Vanflittig! Hun manglede en aftager til en testmodel, og jeg meldte mig (Oskar) straks :-) Vi var flere om budet, men jeg blev den heldige, og jeg er så taknemmelig og glad for hendes store gavmildhed. Vesten er superlækker og blød, og de orange detaljer er simpelthen så seje!


Vesten og andre af Junes fine hjemmesyede ting finder du bl.a. på Roskilde Julemarked.

Jeg har nu endelig fundet ud af, hvad der den sidste halvanden måned har plaget mig (og min familie): en gang kold lungebetændelse med efterfølgende svær astma! SÅ nu har jeg indkøbt medicin i alle afskygninger og skulle derfor snart være tilbage for fuld skrue:-)

God tirsdag til jer alle...

3 kommentarer:

  1. Tusind tak for de fine ord :-) Og et "God bedring" får du da også lige her.

    Måske du kunne tage et billede af vesten "in action", når du har det godt igen?

    K.H June

    SvarSlet
  2. ihhh den er lækker.... lucky you (Oskar) :)
    Halloween festen så altså også super hyggeligt ud :)
    kh. Susan

    SvarSlet
  3. Han bliver da godt klædt på den lille mand:-) God bedring til dig og familien! Vi er heller ikke blevet "snydt" for lungebetændelsen - 3 er på penicillin:-(

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...