25. dec. 2011

DIY /// Opbevaring af strikkepinde...

Dette rør til opbevaring af strikkepinde var en julegave til min mor...


Røret, som er beklædt med papir fra Rie Elise Larsen, er et chipsrør:)Jeg satte papiret fast med lim hvor papiret blev fæstnet ved start,på den øverste og nederste kant samt naturligvis som afslutning. 




Som dekoration i bund og top limede jeg et broderet bånd fast og fik ved hjælp af pink elastiksnor omkring røret pyntet med hæklede blomster.

Nu har hun en fin opbevaring til hendes strikkepinde - og det føles dejligt at forkæle min mor med denne gave, for hun er altid villig til at strikke til mig og børnene når jeg har fundet en ny spændende opskrift (jeg kan desværre ikke selv strikke andet end halstørklæder til bamser!)...

Mon andre har lyst til at fortælle om/ vise deres hjemmelavede gaver frem, nu når juleaften er overstået?!

Juledagshilsner her fra...

3 kommentarer:

  1. Har lige vist en hjemmelavet julegave frem :)
    God ide med røret, mangler også opbevaring til mine pinde!

    Kh

    SvarSlet
  2. Jeg har også netop afsløret en række hjemmegjorte julegaver - er vild med dit rør - tror jeg snupper ideen til en kommende gave - kender nemlig en meget ivrig strikker, der også mangler opbevaring til sine pinde ;) tak for inspirationen...

    SvarSlet
  3. Hello,

    i like your crochetflower very match.So cute.

    greatings send you Conny

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...