4. dec. 2011

Endelig december...

Så blev det sørme december, og i år stresser jeg mærkeligt nok ikke over alle de ting, jeg gerne plejer at ville nå?! Huset er blevet pyntet og både advents-og kalenderlys er på plads... Julepynten består af enkelte ting jeg købte sidste år og papirspynt og kogler jeg har lavet i løbet af november. Adventskransen er pga. Oskars laaange arme erstattet af KUBUS stagen fra Paustian, og kalenderlyset har manden indkøbt ved en blomsterhandler (jeg viser lidt billeder fra hjemmet frem i løbet af de kommende dage). Selvom det måske ikke lyder som nogen overskudsjul, så er jeg ganske godt tilfreds, for her er masser af god julestemning, hygge og børnesang! 
Hver dag får børnene små pakker på deres pakkekalender og Ida har en skrabekalender, som hun går vældigt op i. Men det helt store hit er MANDALA malebogen med tegninger til hver dag op til jul! Hun farvelægger de fine, fine mønstre og bliver dygtigere for hver dag der går...

(Franske anemoner-SÅ SKØNNE...)

Jeg er ved at afslutte mit feltarbejde og skal igang med at skrive opgave som skal afleveres kort efter nytår- al min "fritid" bruges sammen med familien, derfor kan der godt blive lidt stille på bloggen i denne måned...

Håber at I alle nyder denne skønne måned - og glædelig 2.søndag i advent...

Fie

1 kommentar:

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...