7. dec. 2011

GIVE AWAY...

Jeg har nu rundet 1 år med bloggen, og det skal da fejres med en Give Away, hvor du kan vinde følgende, som selvfølgelig er udvalgt specielt til denne måned...



# Den fineste løber til julebordet...


# 2 stk. "julefugle"  (ikke netop disse på billedet, for de er sendt af sted med årets julekort:-))
# 2 stk. julestjerner a la dem her
# 1 stk. dådyr a la den her
Har du lyst til at vinde disse julerier, så smid en kommentar inden den 16.december kl. 20 hvor jeg trækker en vinder (husk e-mail hvis du ikke har en blog)...

Fie

14 kommentarer:

  1. Hejsa. Jeg vil rigtig gerne være med i kampen om disse fine ting og tillykke med blogfødselsdagen.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Å jaaa jeg vil veldig gjerne være med. Håper jeg kan få være med selv om jeg bor i norge. Ha en fin adventstid videre. Klem fra thora.

    SvarSlet
  3. Hvor er det fint :) Jeg er med :D
    Mvh. Rebekka
    rebekkasteens@gmail.com

    SvarSlet
  4. tillykke med det første år og jeg deltager da gerne :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  5. Det er da simpelthen de fineste ting; dem vil jeg gerne vinde:)
    Kh Camilla

    kattemilla@hotmail

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med 1 år! Jeg deltager gerne, sikke nogen fine ting :-)

    SvarSlet
  7. Tillykke med det første år!
    Jeg vil gerne være med :D

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  8. Hip hurra, et år på bloggen.
    Jeg vil gerne være med :-)

    SvarSlet
  9. dem kunne jeg godt tænke mig at vinde:)

    SvarSlet
  10. Jeg håber på lidt held, for fine det er de!

    SvarSlet
  11. Tillykke med det! :) jeg er med på en lodtrækning! :)

    SvarSlet
  12. Tillykke med blogens første år :)

    SvarSlet
  13. Gratulerer med 1 år som blogger! Gleder meg til å følge deg videre. Jeg vil gjerne være med på give away, flotte premier!
    God Jul
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlet
  14. Hej

    Tillykke med dit et års jubilæum
    God Jul
    Helle Malene

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...