30. dec. 2011

Godt nytår !

Hermed en lille nytårshilsen fra mig til Jer på dagen før dagen... Imorgen står den nemlig på opgaveskrivning,fødselsdagsvisit hos oldefar og forberedelse af nytårsmenuen, så der bliver ikke et sekund tilovers ;)



Denne raket lavede Ida og jeg til den store aften imorgen og hun glæder sig helt vildt til hun må trække i snoren imorgen:) -for den er selvfølgelig fyldt med hjemmelavet konfetti og lyserøde stjerner... (Raketten er lavet efter denne DIY)Overvejer om vi skal have lavet en raket til hver gæst, så vi rigtig kan få fyldt stuegulvet med konfetti og stjerner:)


Med dette billede af et par "ny"-pimpede nytårshatte fra sidste år ønskes I alle en rigtig dejlig nytårsaften og et forrygende nytår her fra...

2 kommentarer:

  1. Hvor er det sjovt. Mig og min store pige har klippe klistret nytårshaløj idag og bla. lavet nogen nytårsraketter der ligner disse, komplet med snoretræk og stjerne konfetti. Jeg havde ikke set ideen før og var faktisk lidt stolt af dem. Nå men de bliver jo ikke ringere af at være lavet før andre steder.

    Masser af nytårskram til dig og dine. Jeg glæder mig til at følge med herinde i 2012.

    SvarSlet
  2. Skøøøøn nytårspynt!

    Rigtigt Godt Nytår til dig og dine!

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...