28. jan. 2012

Dit og mit...


Både Ida og jeg tegner på livet løs for tiden. Hun er bl.a. begyndt at tegne mennesker og dyr, og jeg er gået tilbage i barndommen og laver krims krams og mønstre:-) Det er især hyggeligt hvis vi kan sidde ved siden af hinanden og tegne uden at blive forstyrret af lillebror...
Forleden måtte vi dog lige have en snak om, hvad der er dit og mit, for da jeg vendte tilbage til tegnebordet, havde hun liiige hjulpet mig lidt med et par tegninger...



Hvor er hun bare sød og hjælpsom! :-)


Hav en dejlig snevejrs-lørdag...

10 kommentarer:

  1. Ha ha, ja det kan være svært at skelne for de kære små - forleden sad jeg og lavede perleplader sammen med Magne (3 år) og da han oftest tømmer sine plader lige inden de er fyldte, ja så måtte han da liiiige hjælpe mor på samme måde, da jeg vendte ryggen til for at klare nogle lange fedtmulestrømper på lillesøster Luna ;-S og tja, sur kan man jo ikke blive på dem, de vil jo bare hjælpe, men øv altså :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, den med perlepladerne kender jeg også godt:-) Vi har heldigvis et stort og meget bredt spisebord, så der kan stå MEGET midt på bordet hvor ingen af børnenes arme kan nå:-)

      Slet
  2. Arh! det var lidt ærgerligt med hjælpen, men det var sikkert gjort i en god mening :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis, og det var jo også bare krims krams:-)

      Slet
  3. Ej hvor fint! Hvor er i dygtige til at tegne :-)God weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Har du forresten set at Anna/ Fantalastika er ved at starte en kreaklub op- du bor jo tæt på mig-måske det var noget for dig?!

      Slet
  4. Hahaha ej for dæsen! Det er skisme ærgerligt... mors blev altså bare lige lidt for fin og spændende til at lade ligge... Et dyrt kompliment :)

    SvarSlet
  5. hi hi.... åh nej... Ups! Og nårh :) så ville hun også gerne lige prøve de der fine mønstre... De ser altså også bare rigtig flotte ud!

    Kh!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror, at hun tænkte at mønstrene skulle "udfyldes"- ligesom i hendes Mandalas malebøger:-)

      Slet
  6. Hehe sådan kan det jo gå :)

    Men er rigtig vild med din sky :)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...