30. jan. 2012

Opdateret Bytte Bix...

Under weekendens oprydning fik jeg smidt en masse til genbrug, som jeg må erkende at jeg aldrig får brugt. Derudover fandt jeg også nogle sengesæt som jeg enten har 2 af, eller som jeg ved, at jeg ikke får brugt. Disse er nu lagt i Bytte Bixen, og nedenfor er et udpluk af nogle af dem. Skriv endelig en mail til mig på annesophielynggaard@gmail.com, hvis du er interesseret i at bytte...






Jeg ønsker Jer alle en dejlig start på en frisk og snefyldt uge...

4 kommentarer:

  1. Hvad vil du gerne have i bytte? Er det noget bestemt stof du har i tankerne? Eller andre ting?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bytter gerne til noget lækkert retrostof i blå eller lyserøde nuancer:-)

      Slet
  2. Hej Fie!
    Tak for stofbyttet- det brune jeg har modtaget er superfint og jeg håber stoffet til dig er kommet godt frem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen selv tak! jeg er også rigtig glad for det stof, jeg har modtaget af dig:-)

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...