13. jan. 2012

(Små) forandringer fryder...



Nogle gange er det de små forandringer, der giver mig ny energi og inspiration. Manden synes det er fjollet (deraf bloggens navn...), at jeg har det sådan, meeen han synes også det er rart med lidt forandring og især når der på den nye hylde også er plads til hans nye højtaler til vores iPhones:-)

# FERM tapet på en kagedåse giver lidt spræl på hylden og fuglen og hyacinten bringer lidt forår ind...

# (Jule)gaveindpakning fra H&M i ramme. Minder vist mere og mere om min mor, som gemmer ALT indpakningspapir, men guld og dots i skøn forening kunne jeg ikke stå for...

Her til morgen har jeg blandet en omgang tapetklister, så mon ikke der i løbet af weekenden kommer et indlæg om færdiggjorte tapetprojekter?!

God fredag til alle der kigger forbi... 

3 kommentarer:

  1. Små forandringer gør også glad:) Er vild med Ferm tapetet - hvor har du købt det henne? Eller har du et stykke du vil bytte for noget lignende i andre farver måske!?

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare fint det tapet!:):) Små forandringer kan gøre STOR forskel:) Jeg får helt lyst til at gå i kreahjørnet i dag.. Min pige har feber og kaster op, så vi holder en hjemmedag.. Tror også jeg vil igang med lidt 'små forandringer':) God lørdag!:)

    SvarSlet
  3. Så kunne jeg endelig få lov til at kommentere på mine indlæg?! Måtte skifte til Google Chrome...

    #Malene: Jeg er også ret vild med de grafiske tapeter FERM disker op med hver gang. Jeg har desværre kun selv en lille rest tilbage af dette, men du kan prøve Trendsales, der fandt jeg et stykke til rimelig penge:-)
    #Polkapigen: Jeg håber at du trods syg datter fik tid til lidt krea?! For ja-nogle gange kan selv de helt små forandringer betyde en STOR del...

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...