6. jan. 2012

Tegnetid...

har jeg vel egentlig ikke, for der ligger jo liiige en opgave, der skal gøres færdig! Men alligevel blev det til denne stjerne (læs: overspringshandling) en sen aften...


Jeg ejer overhovedet ikke tegnetalenter,men når det drejer sig om mønstre efter fri fantasi, kan vi alle vist være med :-)
Jeg læste idag et indlæg hos Trine om, hvilke redskaber der er gode at tegne med, så efter en tur på nettet her til aften, er der nu indkøbt et par tuscher og en sketchblok. Jeg må dog først tage de nye indkøb i brug efter tirsdag, hvor opgaven er afleveret...

Kunne du også trænge til at få tankerne lidt væk, så kig forbi Trines inspirerende blog, der er bl.a. DIY´s til superfine mønstre...

God weekend...

2 kommentarer:

  1. Waw, hvor er det flot! Hvor er du god! Og tak for de søde ord :-)

    SvarSlet
  2. Super flot stjerne - synes bestemt den fortjener mere at komme i ramme end H&M papiret ;-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...