24. jan. 2012

Tern...



For omkring et år siden købte manden og jeg dette skuffedarius på et marked i Ridehuset i Aarhus. Vi kunne dog hverken blive enige om hvad der skulle gøres ved det eller hvor det skulle hænge, så det har stået i et hjørne i soveværelset lige siden.
Nu fik vi brug for det i stuen til opladere til telefonerne og pynt:-) Så vi måtte blive enige om, hvordan det skulle se ud. Kompromisset blev at der kom tapet på siderne, og at den orange "kantfarve" OG knoppen fik lov at bestå. Jeg vil dog i den nærmeste tid arbejde hårdt på at få lov til at skifte plastikknoppen ud med en i porcelæn (og IKKE orange)...

Hav en dejlig solskinsdag!

10 kommentarer:

  1. Årh hvor er den blevet fin :)
    Jeg ville skifte knobben ud med denne her:

    http://www.mollieandfred.co.uk/lisbeth-dahl-peach-spot-ceramic-drawer-knob-p-730.html?wizid=d4mpnql44csn269hkdqkn0j6j0

    :b

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet-bestemt ikke noget dårligt bud!-bortset fra at jeg nok ikke får manden med på den (-:

      Slet
  2. Den falder også lige i min smag med både tern og orange kant. Jeg er ret vild med orange for tiden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes nu også at den orange er ok, men knoppen i plastik, den er jeg ikke vild med... Jeg forestiller mig en stor dejlig porcelænsknop i stedet:-)

      Slet
  3. Det er en rigtig funky løsning I der er gået på kompromis omkring. Skægt som tapetkan forandre:-)
    Kate

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg havde jo nok malet den hvis jeg måtte bestemme, men ok, vi prøver det her -og så kan jeg jo altid genforhandle:-)

      Slet
  4. Sikke nogle lækre tern! Og sikke et fint skuffedarius!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, FERM Living kan noget med tern:-)

      Slet
  5. Ai, hvor er den skøn... Ih... Sådan en vil jeg ÅSSE ha :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Du må på skuffedarie-jagt på forårets loppemarkeder:-)

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...