10. jan. 2012

Vinterstrik...

Tusind tak til min søde mor og hendes veninde, som jeg før har nævnt her på bloggen som mine superstrikkere : )
De har igen været flittige og hæklet/strikket disse skønheder til Ida og mig... (og igen kan jeg ikke få vendt de billeder rigtigt-øv!)



# Hue til Ida strikket efter denne opskrift. Mine superstrikkere mener at de kan ændre lidt i opskriften, så jeg også kan få en-JUBIII!!

# Pandebånd i rib med neon til mine kolde ører hæklet efter denne opskrift. Supersmart at den lille detalje midt på kan skiftes ud alt efter humør og påklædning! Ida har også fået et-dog i lyserød, men det har hun med i børnehave, så det er der ingen billeder af i denne omgang...

Her til formiddag har jeg afleveret opgave, så selvom jeg allermest har lyst til at gå igang med alt muligt kreativt, må jeg hellere få ryddet op i alle mine noter, afleveret bøger på biblioteket OG herefter trænger hjemmet vist også alvorligt til en støvklud!

Hav en dejlig tirsdag alle sammen...

1 kommentar:

  1. nice blog you have. Great ideas. Groeten uit Nederland. Elizabeth

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...