6. feb. 2012

En god undskyldning...

På onsdag skal jeg mødes med nogle søde blogpiger til en hyggeaften fyldt med krea og hygge. Jeg er endnu ikke helt sikker på, hvad jeg vil medbringe af krea-dims til denne første aften, men da jeg idag ved et tilfælde så, at de havde fået dette lækre masking tape hos Panduro Hobby...




-måtte jeg bruge den kommende kreaaften som undskyldning for at købe mig en hel stak ! Mine favoritter er rullen med harlekintern og den koralfarvede (som ikke kommer til sin ret på billedet...) 

Initiativtageren bag kreaklubben er  Anna med bloggen Kreativista, som forresten lige nu har en Give Away kørende, og det er en af dem, man ikke må gå glip af : ) Tryk her for at komme der til...

God aften til alle Jer derude...

8 kommentarer:

  1. Ja det var da en god undskyldning for at købe noget lækkert tape:-)

    Jeg har mailet til Anna at jeg gerne ville være med i klubben hvis der var plads, men har ikke hørt noget - er der fyldt op?

    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marianne!

      Sidst jeg skrev med hende, besluttede vi at starte op selvom vi gerne ville være et par stykker mere-så jeg tror da helt sikkert at der er plads til dig også:-)
      Jeg kan læse i hendes sidste indlæg, at hun har syge børn, så måske besvarer hun ikke mails dagligt i disse dage...

      Skriv eller ring til mig, hvis du skal køre med onsdag:-)

      Slet
  2. Lækkert tape. Kan også godt lide det med stjernerne, og det lyseblå, og det øverste og og.... dem alle sammen! :-) Glæder mig til at se hvad du finder på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis sådan havde jeg det også, da jeg så hylden i Panduro Hobby:-)

      Slet
  3. MUMS!
    Og det minder mig om, at jeg da helt har glemt at svare på Annas mail... må gøres idag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber at vi snart ser dig ti Krea hygge:-)

      Slet
  4. Kunne heller ikke holde mig tilbage, men var lidt mere tilbageholdende og købte kun den med harlekin tern. Det var supersvært at vælge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde heldigvis en lille "sponsor", som selv får gavn af tapen...

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...