22. feb. 2012

Stjerneklar...




I aften skal jeg til krea hygge hos Marianne sammen med en flok andre bloggere. Jeg glæder mig rigtig meget, for efter en uge med mellemørebetændelse, specialeforberedelser og en masse tegnerier (for at glemme øresmerterne) trænger jeg til at få gang i kreativiteten igen... DIY til nogle af dem, finder du hos Trine.

Det er altid spændende at møde nye mennesker, så selvom jeg kender tre af dem i forvejen er jeg da lidt spændt :) 

God onsdag til alle der kigger forbi...

4 kommentarer:

  1. UUUUH jeg glæder mig også... og kender ingen i forvejen, har sommerfugle i maven :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver med garanti superhyggeligt! Vi ses...

      Slet
  2. Det ser ud som om, du har haft glæde af bla, mine DIY'er, og hvor ser de fine ud dine tegninger! Mønstrene er nemlig super både mod smerter, stress, ked-af-det-hed og meget andet.
    Håber du får en rigtig hyggelig aften med de andre bloggere :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro at jeg jeg har glæde af dine DIY´er Trine:-) De dage jeg havde mest ondt tegnede jeg dog frit- helt uden "regler"... Jeg har linket til dine DIY´er i et tidligere indlæg, men jeg lægger dem lige ind igen i dette indlæg (forglemmelse-sorry).

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...