28. feb. 2012

Tegnedims...

Forleden forærede min mor børnene en pakke Kinder æg... De blev superglade for både chokoladen (!) og det legetøj der var indeni. Det ene stykke legetøj ville ingen af dem dog have, så det nuppede jeg! - en lille tegnedims, der kan lave de fineste figurer...


De er nu  blevet prøvet af på et par manilla mærker - men jeg skal da vist have øvet mig på at lave nogle lidt finere afslutninger... 
Jeg kan huske at jeg lavede sådan nogle figurer da jeg var barn, men det er ikke lykkedes mig at finde tegnedimsen i en legetøjsbutik- og tænk sig, at jeg så finder den i børnenes Kinder æg!!! Mon nogle af Jer er blevet inspireret, og nu skal igang med at gnaske Jer igennem en masse chokolade?

God tirsdag til alle Jer der kigger forbi...

11 kommentarer:

  1. Åh ja, sådan en tegne dims har jeg da vist også brugt mange timer med! Kan man virkelig ikke købe dem mere!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jooh, mon ikke man kan?! Jeg er bare ikke stødt på dem...

      Slet
  2. Jeg var heldig at finde tegnedimsen i Føtex' pakkekalender afdeling inden jul, men har også undret mig over, at man ikke er stødt på den i årevis ellers.

    SvarSlet
    Svar
    1. Man skal da vist ikke kimse af Føtex´ udvalg efterhånden- masking tape og nu også tegnedims:-)

      Slet
  3. Svar
    1. - og ikke mindst nemme at lave!

      Slet
  4. Hvor herligt!!!
    Er helt sikker på, at man kan købe dem i velassorterede kontorartikelforretninger...synes besstemt jeg er rendt på dem...men hvor var det nu liiige.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ok, jamen dem jeg har ledt i er jeg ikke stødt på dem?- skriv endelig hvis du kommer i tanke om, hvor du så dem:-)

      Slet
  5. Har set tegnedimserne i boghandlen, så måske du skulle aflægge et besøg der

    SvarSlet
  6. Du kan købe dem i Tiger, der har jeg fundet en. Har dog ik afprøvet den endnu :-)

    SvarSlet
  7. fedt grafisk udtryk - kommer der billeder af selve tegnedimsen også, for jeg er ikke helt sikker på, at jeg ved, hvilken dims, du mener ;-) Det er mere, så jeg ikke skal æde en masse Kinderæg uden at vide, hvad jeg leder efter i ægget - det er vist ikke godt for efterfødselsvægten og kunne tolkes en smule manisk af den bedre halvdel, hvis jeg får et Kinder-ædeflip :-D

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...