19. mar. 2012

30...

Igår fyldte jeg 30 og derfor havde jeg inviteret gode veninder og familie til brunch. Men med 2 halvsløje feberbørn, som ville sidde på skødet af mig hele dagen, blev der ikke taget fødselsdagsbilleder. Derfor får i nu lidt efterbilleder...

# Fin buket fra min søde svigerfamilie- vasen er en gave fra gode venner...


# Forårsindpakning fra min søsters kreative hånd...


# It takes 30 years to bloom...



# Lækre vaser fra min mand og børnene samt gode veninder...


"Skøn æske fra Gitte samt lidt til rynkerne- hrmmm...


# Neglelak i forårsfarver- mums...


En lille blomst i vase... (Jeg nåede desværre ikke at fotografere de skønne vintergækker!)



Det var en skøn dag- og mine 2 dejlige børn klarede dagens mange gæster og ståhej rigtig pænt! Min elskede mand stod for madlavningen og min søster og mor havde bagt lækkert  brød og kage. Tak for det:-)

God mandag til alle der kigger forbi...

14 kommentarer:

  1. STORT tillykke med, at du nu er trådt ind i de voksnes rækker, he he, - og god bedring med de to små pus ;-)

    SvarSlet
  2. Tillykke med i går :-) dejlige gaver du er blevet forkælet med :-) og god bedring til børnene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det blev et lidt materialistisk indlæg, beklager ;-)

      Slet
  3. Stort tillykke med det runde tal. 30 åh den skønne ungdom, sagde hende på kun 45 ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak til hende den unge på 45;-)

      Slet
  4. Endnu en gang stort tillykke med fødselsdagen!
    Sikke nogle lækre gaver! Det er jo fantastisk at få!

    Og rigtig god bedring med ungerne!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anna! Jeg er også overvældet over alle de fine ting, jeg har fået- og billederne viser kun et udsnit:-)

      Slet
  5. Stort tillykke med fødselsdagen! Lyder til at du har haft en skøn dag trods syge børn... Og LÆKRE gaver! Fik selv den skønne "græs-vase" da jeg blev 30... Elsker den!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lea! Lige præcis GRASS vasen var ikke en fødselsdagsgave, synes bare det var så fint med den lille blomst i. Men ja, de er skønne, og mere vil have mere, så på min ønskeliste stod den store GRASS vase selvfølgelig.

      Slet
  6. Tillykke Fie! Sikke nogle dejlige gaver :-) Godt at I hyggede jer, trods feber-børn.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var helt overvældende med de skønne gaver, jeg er SÅ taknemmelig og glad!

      Slet
  7. IIIH Fie, har du OGSÅ haft fødselsdag, og så ser jeg det først nu, kort før du kommer ind ad døren, nå men så kan jeg i det mindste huske at sige tillykke :)

    Sikke nogle dejlige dejlige gaver du har fået! mums!

    SvarSlet
  8. Tillykke med din nyligt runde dag.

    Den hylde på nederste billede er da vildt fin! Er det et loppefund?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for fødselsdagshilsnen! Ja, det er et loppefund, og indtil videre hænger den på væggen som den er der med de originale orange kanter og orange plastikknop, meeen jeg lurer på en ny blå keramikknop og en klat blå maling på kanterne...

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...