22. mar. 2012

Freestyler... - NOT

Igår var jeg til kreahygge hos Christina/Smuttis krearier og som forventet blev det en meget hyggelig aften (og nat)... Jeg havde som sædvanligt svært ved at beslutte mig for, hvad jeg ville have med af kreasager, og det endte derfor med, at jeg tog lidt af hvert med og alligevel ikke noget der kunne blive til noget?! SÅ jeg greb hæklenålen, og gik igang...


Nu vil nogle nok tro, at jeg har forsøgt at lave en vimpel a la Klarbæk- men nej, tanken var faktisk en firkantet "øvelap"!!! Men et eller andet er da gået helt galt?! Måske jeg liiige skal øve mig lidt inden næste gang vi skal mødes:-)

Den fine vaffelis-broche på billedet var en gave fra Mille- 1.000 tak og totalt overskudsagtigt:-) Ida har den på i børnehave idag...

Gitte/Gaasegang,Anna/Fantelastika,Mille/Millesrutchebane, Marie/Luft under vingerne, Tanja/Den lille hyggelige og Marianne (uden blog) er også med i kreaklubben, og hold nu op hvor snakken gik, Vi nåede lige præcis at gøre præsentationsrunden færdig inden midnat!

Jeg glæder mig til vi skal ses igen om 1 måned hos Mille- tjek lige hendes inspirerende blog ud- og deltag i hendes første Give Away...

God torsdag til alle der kigger forbi...

9 kommentarer:

  1. Hyggeligt at møde jer alle sammen :-) og så er jeg spændt på at se, hvordan det går med hæklerierne næste gang ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også dejligt at møde dig Marie:-) Og tak for din støtte og opbakning med mit hækleri- som du kan se gik det ikke helt så godt efter du havde forladt mig (-;

      Slet
  2. Jeg synes, at det var mega-sejt, at du hækler så jævnt. Muligvis ikke så lige, men det er da en detalje;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Anna! I aften må jeg igang igen- og så SKAL det lykkes ikke at miste nogle masker!!

      Slet
  3. Det var RÅhyggeligt!
    Jeg synes godt nok også, at det er vildt som du har talent for det hækling, det har du snart styr på :)

    SvarSlet
  4. Tak for en fantalastik aften (for lige at bruge annas ord) Bliver da helt rørt over at du sådan reklamere for mig.. Glæder mig allerede til vi ses igen og din glade latter..
    Var ret imponeret over hvor fint du hækler.. VI må lige holde hinanden op på det....Glæder mig til at se jer alle igen ..
    Kh
    Mille

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mille!
      Selvfølgelig linker jeg- selvom jeg helst vil være den eneste der deltager i din Give Away, så jeg er sikker på at vinde:-)
      Argh- fint hækler jeg vist ikke- den "vimpel-lap" er i den grad en ommer! Vi ses igen den 17. :-)

      Slet
  5. Det var SÅ hyggeligt. Jeg må også igang med hæklenålen næste gang tror jeg :-)
    Måske du blot skulle satse på at lave en vimpel :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror mit næste mål må være at forstå de masker! Kan simpelthen ikke se dem- derfor "vimpelformen" ... Og ja, det var superhyggeligt, og dejligt at se dig så dejlig rund og frisk:-)

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...