3. mar. 2012

Lagersalg hos GRO...

Igår var jeg på kærestetur til Odense- og selvfølgelig slog vi lige et smut forbi GRO´s lagersalg...




# Lækker, lækker vinterjakke i fløjl med termofoer til Oskar. Den bliver et hit til næste vinter!

# Fløjlbukser x 3 også til næste vinter...

# Lidt blandet til både Ida og Oskar i dejlige lyse farver.(beklager det dårlige billede!)

Jeg har altid købt tøj fra GRO til børnene, og har især været fan af deres bløde bodyer og dejlige fløjlsveste (som der desværre var ganske få af til lagersalget).
Jeg har kun gode erfaringer med dette skønne danske mærke, og jeg er særdeles vil med den lækre kvalitet, komforten og det enkle udtryk :-) Jeg vil klart anbefale at slå et smut forbi lagersalget... Igår og idag er det i Odense, men jeg mener at de også kommer til København og Esbjerg senere på måneden?!- følg eventuelt mere med her.

God weekend...

10 kommentarer:

  1. ihh jeg elsker også bare Gro... havde lige håbet på, at det lagersalg var i Århus ... øv...
    Fedt lige at se dig IRL :O)
    Knus Susan

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde Susan! Dejligt at læse at du har en god fornemmelse ift. det nye job:-)

      Slet
  2. Elsker også Gro - og overvejede det også denne gang. Hvordan er priserne? Fx jakke og bukser?
    God weekend!
    Kh Berit

    SvarSlet
    Svar
    1. Jakken kostede 250 (normalpris 599). og der var 3 par bukser for 500. Andre dele som bluser, bodyer, kjoler, osv. (+ babystr.) blev solgt for 150- 3 dele for 350...
      Og så var der MASSER af 2. sortering, som kostede 50,- pr del.
      Kan klart anbefale at køre efter det:-)

      Slet
  3. Uhh nogle lækre sager du har købt! Jeg glæder mig til det kommer til min by (Esbjerg). :-)

    KH Tine

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan roligt glæde dig-der var MASSER af tøj:-)

      Slet
  4. Og mig der aldrig har hørt om GRO! Hvor er det nogle lækre sager :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må afsted og opleve lækkerierne!

      Slet
  5. Jeg er VILD VILD VILD med gro, og er dybt misundelig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må til Esbjerg efter godter;-)

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...