29. mar. 2012

Værtindegaver til påskefrokosten...

Jeg har haft gang i maskingtapen og har lavet nogle æg, der er ikke er alt for påskede. Jeg har nemlig erstattet den påskegule med neon i stedet(på billedet ser de faktisk helt pastelgule ud?!)...


Nogle af dem blev lidt skæve, og de har endnu ikke fået snor i :-) De er supernemme at lave (se evt. min tidligere DIY her), og er en sød idé at medbringe til værtinden de kommende påskefrokoster...

Hvis man er rigtig kreativ med tapen, kunne man jo lave et træ som dette...




Billedet er fra denne hollandske blog.

Hav en dejlig torsdag!

6 kommentarer:

  1. Ej det ser vildt godt ud...
    Smukt

    SvarSlet
  2. Hehe...vi har vist fundet inspiration det samme sted. Jeg har nemlig også linket til det fine træ:) Hvor har du mon købt neongul tape henne? Kan kun finde det som en del af et sæt på en etsyshop.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er DESVÆRRE ikke masking tape, men markeringstape (!) fra Søstrene Greene. Jeg oververvejer seriøst at lave træet herhjemme-men måske manden vil være en smule skeptisk, jeg ser om jeg får mod til at fuldføre projektet inden weekenden er omme :)

      Slet
  3. Ok. Tak for svar anyway:) Ja, jeg har nu heller ikke forelagt ideen for min bedre halvdel endnu. Har det med bare at springe ud i det og så nænner han ikke altid at sige noget, hvis jeg har brugt laaang tid på det:) Men det er aldrig helt til at vide. Andre gange skal man jo gå og høre på en masse kommentarer hele tiden:)

    SvarSlet
  4. Smart med et påsketræ! Men jeg kender en i husstanden der ville korse sig hvis jeg begyndte at tape væggene til, så jeg nøjes bare med at blive inspireret af billedet. :)

    God påske!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det samme her-har også droppet tanken, men måske det kan sniges ind på et af børneværelserne og blive et helårstræ?! :-)

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...