13. apr. 2012

Elefanter og blomster til salg...



Forleden var jeg så heldig at få et pudebetræk med de fine elefanter på. Jeg ved at de er ret populære- blandt andet her i Blogland, så da jeg ikke selv har noget at bruge det til, sættes det nu til salg- så ender de hos nogle, der vil sætte mere pris på dem end jeg selv:-) For at undgå at skulle holde styr på mails, har jeg valgt at sælge via Trendsales. Kig forbi annoncen her, hvis du er interesseret.



Herudover faldt jeg for nylig over et sæt babysengetøj med lækre store blomster på. Da jeg ikke lige står og skal bruge nogen af delene, er de nu også sat til salg på Trendsales.

Der er dømt regn hele dagen, så der er ingen undskyldninger- jeg må igang med lektierne:-)

God fredag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...