25. apr. 2012

Junoseng til Oskar...



I sidste uge fik jeg et tilbud af min skønne veninde, som jeg ikke kunne sige nej til... Jeg måtte låne hendes (Bastians) junoseng på ubestemt tid : ) Vi havde netop snakket om, at Oskar snart skulle ud af sin -ellers fine. IKEA tremmeseng, så timingen var helt perfekt... Nu er sengen stillet på plads, Oskar har sovet et par nætter i den- og den er godkendt. Han har endnu ikke luret, at han selv kan hoppe ud af sengen om morgenen, når han vågner - men mon ikke det bare er et spørgsmål om tid?!

Onsdagshilsner her fra...

12 kommentarer:

  1. Øv den slettede den første kommentar jeg prøvede at lægge, nå prøver igen... Rigtig hyggelig sovehjørne han har :-) vi har også en gammel junoseng til alberte, de er så fine! Den er bare lidt smal til hende fordi hun er en mega mosler når hun sover (og så skal der være en million bamser i sengen;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marie :)
      Oskar er også en mosler, og da sengen har en del år på bagen, knirker den desværre lidt rigeligt- men man må lide for skønheden:)

      Slet
  2. Uha - sådan en vil jeg ( Elina ) også¨gerne have - er lige lidt misundelig - Sikke en dejlig veninde :)

    SvarSlet
  3. ejjjj hvor er du bare heldig.. Sidder disse dage og søger efter juniorseng, og sys det er skide svært. Ville jo gerne ha haft en juno seng fra start. En ordentlig juniorseng koster ml. 1000-2000, så det er lige før jeg bare sku finde en brugt juno ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har aldrig overvejet at købe en juno, for den er simpelthen for dyr- og jeg synes altså ofte at man kan finde andre gode gamle "kopier", som man selv kan istandsætte.
      Prøv at tage forbi Peter Skærbæk i Terp (lidt uden for Lystrup- han har nogle fine senge indimellem, og ringer gerne folk op, hvis han falder over det man skal bruge:-))

      Slet
  4. Åhh hvor er den fin, og hvor er det et fint værelse han har, ham Oskar :-)Er også helt vild med den "lille Per" seng, men de er sørme dyre selvom de er brugte. Man skal vist være heldig hvis det en dag kunne blive et loppefund :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et lille værelse han har, men synes egentlig også at hans lille sovehjørne er blevet meget godt-selvom faren nogle gange synes der går lidt for meget cirkus og flagranker i det...

      Slet
  5. Åh ville ønske at jeg også havde sådan en fin juno-seng til min datter (:
    Er lige blevet fast læser, og glæder mig til at følge med =)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til dig!- jeg vil kigge forbi dig imorgen :-)

      Slet
  6. Du er godt nok heldig! og hvor ser der fint ud hos Oskar, jeg glæder mig sådan til at besøge dig i juni :)
    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg glæder mig til du kommer på besøg:-)

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...