27. apr. 2012

Karlskrona flødekande og sukkerskål...

Dagens besøg i den lokale genbrug bød på flere gode sager. Blandt andet dette fine sæt bestående af flødekande og sukkerskål af mærket Karlskrona. 





Jeg er ikke stødt på det før, men jeg er vild med det fine grå bladmønster. Jeg mangler hverken flødekande eller sukkerskål, men jeg kunne ikke gå fra dem, da jeg så dem på hylden. Tror vist, at jeg må op og købe en ordentlig spand fredagsslik til manden, så han ikke bliver rødglødende over dette lidt skøre køb:-)
Mine andre indkøb i dag, viser jeg en anden dag, for der skal liiige lidt maling til!

I ønskes alle en rigtig god weekend...

3 kommentarer:

  1. Det er super fint.
    Kom du egentlig til lagersalg i dag?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, jeg kom først i tanke om det her til aften, da jeg kiggede i kalenderen på telefonen-var du afsted?!

      Slet
    2. Nej, jeg kom heller ikke afsted....der var lige nogle andre (redebygger) ting der skulle ordnes inden næste uge :-)

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...