7. apr. 2012

Påskehilsen og 201 faste læsere...





Idag er der dømt specialeskrivning (og 1 enkelt overspringshandling-ups!). Jeg sidder hos min mor og skriver, da universitetet er lukket på grund af ombygning- men det er nu heller ikke værst, for der er simpelthen så hyggeligt og påsket :) Der er pyntet med fine forårsblomster og Idas gækkebrev er kommet op at hænge på køleskabet...

Midt i min overspringshandling opdagede jeg, at bloggen har rundet 200 faste læsere- det er da vildt! Velkommen til alle nye og tak til Jer alle fordi I læser med og kommenterer, det er nu sjovest at blogge, når man ved, at der sidder nogle bag skærmen og læser/kigger med:)

God lørdag til Jer der kiggede forbi- jeg håber at I har en mere spændende lørdag end mig?!

6 kommentarer:

  1. Er desværre først kommet forbi din blog i dag, men er allerede afhængig :)
    Så nu har du 202 faste læsere ;)

    Rigtig god specialeskrivning :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen Anne Sofie, jeg har også været forbi din blog og lure- og melde mig som fast læser:-)

      Slet
  2. Hej så får du en fast læser mere :) er lige faldet over din blog ;) rigtig god påske til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen:) Og god påske til dig også...

      Slet
  3. Tillykke med de mange faste læsere. Men du har også en dejlig blog, så det er klart, at mange læser med:-D
    Rigtig god påske!

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...