28. maj 2012

Last Week #2

... blev der leget med mudder i legehuset, fordi vi ikke har fået købt sand til sandkassen endnu...


... fik vi pustet denne op, hvor vi alle 4 kan være:-)


... fik badeænderne lov til at komme med udenfor...


... måtte vi lave indendørs syslerier ved Idas skrivebord sidst på eftermiddagen, når både børn og voksne havde fået nok af udendørs leg!


...flyttede denne lille ugle ind på Oskars værelse...


...fik jeg tid til afslapning og hækling af fødselsdagsflag under    et besøg i Djurs Sommerland (mens Oskar tog sig en lur i barnevognen)...


Hvad jeg ikke fik taget billeder af var månedens møde i Kreaklubben, som denne gang blev holdt i Gittes have:-)

Jeg håber at Jeres uge har været lige så god som min? - og at vejrprognoserne for den kommende uge ikke holder...


6 kommentarer:

  1. Elsker elsker det første billede!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt billede- enig:-) Men hvor bliver han altså bare beskidt i løbet af no time- især når han smager på "kaffen"...

      Slet
  2. Mon mudderkastning smagte? (skønt billede!!!) ;o).

    Lyder som en dejlig uge - kunne ikke være mere enig med dig mht. Vejrudsigten!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, vi krydser fingre for, at vejret vender:-)

      Slet
  3. Ja man nyder alting på en dejlig måde når solen skinner :-) så ja lad os håbe vejrmanden lyver :-)

    SvarSlet
  4. Sikken den dejlig uge. Det er som om alt bliver lidt lettere når solen skinner.

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...