21. maj 2012

Last Week...

Fik jeg disse skægge øreringe af min søster, da hun kom hjem fra en smuttur til Dublin...


Smed Ida støttehjulene -for hun havde da ikke liiige fortalt mig, at hun længe har kørt uden støttehjul i børnehaven! Bemærk den "forladte" lillebror i baggrunden, fordi jeg VILLE have et billede af hendes første tur...


Tog vi et smut op i Idas tidligere vuggestue og nød deres skønne legeplads- Oskar tager her en rask tur ned ad en våd rutsjebane...



Fik manden hamret et par højbede sammen af genbrugstræ, og de er nu plantet til med jordbær- og ærteplanter...


Blev de første blomster plantet i krukker...


Sprang klematisen ud...


Blev vinterulden vasket, og lagt laaangt ind i skabet...


Hav en dejlig solskindfyldt uge...

5 kommentarer:

  1. Dejlig uge... Mon ik det fortsætter med det skønne vejr der er i denne uge ;-) og hvor er din datter sej på cyklen.

    SvarSlet
  2. Det er en dejlig uge, får mig til at tænke på at jeg vist også har haft en dejlig uge. Inspirerende!

    SvarSlet
  3. Der sker en masse hos dig og man kan se I hygger.

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...