6. maj 2012

Til fætrene...

Som alternativ til de - efter min mening kedelige lykønskningskort man kan købe, lavede jeg disse kort til mine kære fætre, der blev konfirmeret Store Bededag...





De er selvfølgelig dekoreret med masking tape! 

Idag står den på marked på Ingerslev og derefter en tur I Tivoli Friheden med gode venner. Ida glæder sig mest til Tivoli besøget, for sidste års vinder af MGP spiller på scenen :o) Danseskoene er pakket- så nu skal rugbrødsmadderne bare smøres...

God søndag til Jer...

5 kommentarer:

  1. Hvor er de fine :-) god ide' , hvor køber du tapen henne? Tænker at give mig i kast med nogle invitationer !!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nanna! Tapen har jeg købt ved bl.a. BoxDeLux, i Børnenes Magasin samt i Magasin... Glæder mig til at se, hvad du finder på med invitationerne:-)

      Slet
  2. Ja konfirmationskortene bliver ofte lidt upersonlige. Fin idé du havde fået :-) Vi var også til konfirmation i weekenden, og jeg må indrømme det bare blev til et kedeligt købekort.

    SvarSlet
  3. Sikke nogle fine kort!
    Jeg lavede også selv til de af klassekammeraterne (jens') der skulle have en hilsen... og brugte tadaaaaa.... masking tape :D - glemte desværre at tage foto i skyndingen, men de var heller ikke så fine som dine.

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...