10. maj 2012

Torve-, loppe- og kræmmermarked i Egaa...

Da jeg ved at nogle af Jer søde læsere bor i Aarhus området vil jeg blot bringe lidt info om, at der på lørdag er Torve-, loppe- og kræmmermarked ved Center Øst i Egaa fra 10-16. Der vil være kræmmere fra hele landet, private der sælger ud af alt fra lopper til ??? samt naturligvis gode tilbud fra de omkringliggende butikker. Desuden tilbyder Lauritz.com (gratis) vurdering af ting og sager fra gemmerne...

Jeg selv har denne dag en stand med en veninde, som lukker sin børnetøjsbutik og derfor sælger alt til indkøbspris (!), og jeg  sælger ud af tøj og legetøj, som børnene er vokset fra. 

Ses vi?

12 kommentarer:

  1. ej hvor fedt, glæder mig til at se hvad i har :-)

    SvarSlet
  2. Uh! Jeg vil forsøge at lokke kæresten med på en køretur, inden jeg skal på job 11.30. Håber på godt vejr!

    SvarSlet
  3. Må da vist en tur til Egå, lyder hyggeligt :-) Lad os håbe på bedre vejr end det har været idag :-) Håber vi ses

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaah- kig forbi og vis lille Oscar frem! :-)

      Slet
  4. et ambivalent øv. Ville gerne kigge forbi, men skal til svømning om formiddagen og koncert om aftnen. Ellers kiggede jeg gerne forbi.
    Kom endelig med flere tips til loppemarkeder i det østjyske.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro jeg gør Anette!

      Slet
  5. ØJ det gad jeg godt.. men har huset fuld af gæster :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Tag dem med!- og du kan lokke med popcorn, slush ice, hoppeborg og mad på grillen fra slagteren:-)

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...