20. jun. 2012

I tvivl...


Skal jeg spise sundt ?


Eller give efter for sukkertrangen (og selvmedlidenheden)?


Jeg er i tvivl om mange ting for tiden

# Imorgen er det Idas fødselsdag og børnehaven kommer på besøg om formiddagen og om eftermiddagen kommer lidt familie og nogle venner, så jeg burde vel rydde op og gøre rent?- men på den anden side har jeg et speciale, der skal skrives og en utålmodig vejleder, der vil se en analyse senest tirsdag?

# Efter et helt liv (sådan føles det) på SU burde jeg vel søge ALLE ledige jobs?- men på den anden side har jeg et speciale, der skal skrives og en utålmodig vejleder, der vil se en analyse senest tirsdag?

# Bla, bla, bla...

Resultatet af alle min tvivlsspørgsmål er, at jeg absolut INTET foretager mig...

Ved nu at poste et indlæg om al min tvivl- håber jeg at et lys går op for mig- be´om:-)

10 kommentarer:

  1. Uha jeg ville spise både det sunde og det usunde og så ville jeg kaste mig over oprydningen, men det er måske fordi jeg har svært ved at lave noget som helst hvis det roder omkring mig :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er gået igang med oprydningen:-) Og nu må resten vente, for nu vil jeg skrive lidt speciale inden den står på familietid frem til sent torsdag aften:-) Tillykke med omtalen i BoligLiv forresten-SEJT!

      Slet
  2. Istedet for en analyse stiller jeg en diagnose. Når ens forreste hjerneflap bliver overophedet, til noget der ligner posttraumatisk stress symptom, på baggrund af alt for mange ting på én gang, kan du ikke overskue noget som helst. Her tales der om at din hjerne er "lammet" midlertidigt. Midlet mod det er ikke hverken sund mad eller søde kager., men at rykke stikket ud, og lade hjernen komme til live igen. Midlet kan f.eks. være at gå en tur for dig selv rundt om søen i det gode vejr og nyde livet dernde... og så kommehjme med iltet hjerne, og nedskrive en plan for hvordan du når det hele.

    Håbet om at dagen bliver god, også for dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for diagnosen som jeg vist ikke kan argumentere imod:-) Lidt spooky at du skriver en kommentar som anonym, for siden du foreslår en tur rundt om søen kender du mig vist?!

      Slet
    2. - tak for kommentaren, diagnosen OG de gode råd far:-)

      Slet
  3. Først det sunde, så kagen med speciale, put med rodet, med børnefødselsdage kommer der bare mere rod.
    Så vent med at rydde op til i weekenden:)
    God fødselsdag

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, indrømmet, det blev ikke til den vilde rengøring, men vejret var jo heldigivs forrygende, så vi var i haven:-)

      Slet
  4. Helt sikkert både sundt og usundt ;-) Og så ganske lidt oprydning og så speciale... men det kan jeg læse du vist også valgte :-)

    SvarSlet
  5. Hey Fie... Belastende med de fugle der er syet i stof, ønsker dem virkelig men så slog Gemme ligesom det ønske hjem ved at sige: Du kan finde DIY på Fies side. Tak men hvor kan jeg købe nogen der er færdige?? Kan overhovedet ikke sy...

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...