11. jun. 2012

Last (couple of) weeks # 3

De sidste par uger har været travle, men her er billeder af højdepunkter, der fremhæves :-)

Friske blomster fra haven...


De 2 stoffugle syede jeg søndag, da jeg havde besøg af kreaklubben - og det var som altid superhyggeligt!
Du kan finde en DIY på fuglene her...


Fødselsdagsinvitationer til Idas fødselsdag lavet efter denne DIY. Jeg nåede desværre ikke at få billeder af de fine maskingtape flagranker med invitationen vedhæftet, før de røg ned i konvolutten...


En superfin frugtpose vundet i en Give Away på bloggen Liv og Fred. Den er allerede taget i brug, tak Vibber...


Et styks lynhurtig pude syet søndag(den grå)...


Af mindre sjove ting i ugerne der er gået kan nævnes sygt barn (astmatisk bronkitis, feber, forkølelse), l....-speciale, regn, regn og atter regn...

Håber at denne uge bliver meget bedre:-)


5 kommentarer:

  1. Det var altså i går, søndag vi var samlet ;-) Og det var bare hyggeligt! Fine invitationer i har lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej UPS- er rettet:-) Weekenden er fløjet afsted...

      Slet
  2. Billeder af lutter skønne ting! Tak for sidst, det var nu igår, søndag vi besøgte dig :P
    Jeg er ret misundelig på alt det du fik produceret!

    SvarSlet
    Svar
    1. UPS- er rettet:-)
      Jeg havde valgt nogle MEGET simple projekter, nok forklaringen på, at jeg fik færdgigjort noget:-)

      Slet
  3. Sikken en uge. Godt den så også fra produktiv :)

    Kram
    G

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...