18. jun. 2012

Last Week #4


Fik jeg disse 2 skønne dyr med hjem fra loppemarked på Ingerslev. De står nu i en bogkasse dekoreret med Ferm tapet og maskingtape...


Nuppede jeg også et O med hjem til Oskar, som skal pynte i hans sættekasse...


Fandt jeg en farverig voksdug til havebordet i den lokale genbrugs...


Fik jeg pakket gaverne ind, som Ida skal pakke op torsdag, når hun fylder 4...


Fik jeg taget et virkelig dårligt billede af den nyindkøbte yndlingsjakke fra Lady Marmalade...


Modtog jeg masser af lækkert tøj til børnene købt på udsalg på nettet... (Bl.a. hos ViSmaa og Ankerliving) Dette er blot et lille udsnit, resten er pakket ind til fødselsdagen på torsdag:-)


Kom amagerhylden (endelig) op ved børnenes legekøkken, efter den har fået en gang lækker blå spraymaling... Den skaber fornyet energi til købmandsleg, så der er blevet handlet flittigt herhjemme de sidste dage...


Den kommende uge byder som sagt på børnefødselsdag for børnehaven (19 børn!), kammeraterne og familien og selvfølgelig en masse specialeskrivning. Jeg afslutter i denne uge mit studiejob som støttepædagog, så nu er der ingen undskyldning for ikke at have tid til lektierne:-)

Hav en dejlig- og forhåbentlig solskinsfyldt uge...

11 kommentarer:

  1. Hvor var du heldig at få fuglene med hjem :-) Og generelt sikke mange nye og lækre ting til hjem og børn... God fødselsdags uge!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marie!- ja fuglene er jeg simpelthen så tilfredse med:-)

      Slet
  2. wau - det var da lidt af en lækker uge :) go fødselsdag med noget sol :)))

    SvarSlet
  3. Åh, hvor er de to fugle skønne!
    Rigtig god fødselsdagsuge! :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Malene:-) Jeg er især vild med den buttede...

      Slet
  4. God ide med sådan en uge Update :-) og hvor er de fine de fugle :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Nanna- mere end en ugentlig update har jeg desværre ikke tid til som tingene er lige pt. - men mon ikke det ændrer sig til (forhåbentlig) september:-)

      Slet
  5. Ih kan man finde sådanne fugle på Ingerslev...det gad jeg godt :) du er heldig

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne man ja- hos en rar mand, som også solgte andre ting i træ. Jeg købte også en revolver til Oskar- som kan skyde med elastikker- et hit! Tror han er at finde på Ingerslev hele sommeren?!

      Slet
  6. Årh hvad du er heldig med sådan et loppefund + udsalgskup + Lady M jakke + fødselsdagspige + legende børn... Det ser da ud til at have været en uge af de helt gode slags, og nu krydser jeg fingre for at fødselsdagsfejringen også er gået super godt :)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...