3. jul. 2012

Sommerferielukket...

Her et hurtigt billede af min specialeplads for resten af ugen - inden ferien med familien starter op lørdag...



Jeg vil lade bloggen holde sommerferielukket frem til august, men jeg er at finde på Instagram (søg på FiesFjollerier eller klik her). Indtil videre er det kun blevet til dette (prøve-)billede af specialepladsen hos min mor, men forhåbentlig vil der fra lørdag ligge nogle skønne sommerbilleder af lækkert sommervejr, sommerbørn, sommeris, sommerjordbær og alt hvad der ellers hører sig til...

God sommer til alle der kigger forbi!

13 kommentarer:

  1. Tak! God sommer til dig og familien!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pernille! Har lige tilmeldt mig din blog som fast-men hvorfor først nu? Super inspirerende blog med gode DIY´s- vi blogges helt sikkert ved:-)

      Slet
  2. Rigtig god sommerferie :-) så fandt du ud af tingene inden jeg nåede at svare på din besked :-)

    SvarSlet
  3. Tak i lige måde, jeg glæder mig til vi ses til august!

    SvarSlet
  4. God sommer, håber Ida fik de guldfarvede leggins :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der må jeg skuffe dig:-) De røg tilbage i lagersalgsrodet... Gyselige efter min smag-smukke efter hendes!- godt hun ikke var med... Idag har hun taget revanche og købt en lilla Hello Kitty kasket-da hun var på indkøb med sin far...

      Slet
  5. Elsker dit fede spisebord hvor er det bare fedt :D

    Sikke en fin blog du har der jeg kan godt lide at læse den håber du kigger forbi min og smider en kommentar eller to så vil jeg blive glad (:

    HVis du vil have plads på min links side så skal du skrive der inde og jeg smider dig på (:

    Knus Lise

    SvarSlet
  6. Tak Lise, men bordet er desværre ikke mit, men min mors. Jeg har bare siddet hos hende og skrevet speciale om dagen:-)
    Jeg smutter forbi og ser din blog en af dagene... God sommer!

    SvarSlet
  7. Uh, husker godt specialetiden. Sad også ved spisebordet det meste af tiden:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må være dejligt at kunne huske TILBAGE- suk jeg længes efter friheden... :-)

      Slet
  8. Skøn blog du har -glæder mig til at følge med herinde ;o)

    SvarSlet
  9. Hejsa, sikke en fin blog du har dig :-) Her vil jeg gerne læse med fremover.
    Rigtig dejlig sommer og ferie til dig og familien.

    Kh Line

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...