29. aug. 2012

BLOGTRÆF i Lystrup/Aarhus...



Så er der blogtræf i Lystrup (lidt nord for Århus) søndag d. 28. oktober 2012 kl. 10-16. Der er ingen planer for dagen, så kom glad med strikkepindene, hæklenålene, papir og æsker, perler osv. Der vil være mulighed for at lave fine lysestager i træ, dekoreret efter eget design. Yderligere vil der i løbet af dagen være udtrækning af fine live give-aways.
Arrangementet koster 50 kr., prisen dækker lokale og forplejning hele dagen. Yderligere vil der være en ekstra udgift, hvis man ønsker at lave lysestager (25 kr. for 2 stk.).
Hovederne bag arrangementet er (udover jeg selv) Anna, Marianne, Gitte, Christina, Tanja, Marianne (uden blog) og Marie.
Tilmelding skal ske til Marianne på email: remiel@live.dk senest d. 5. oktober. Herefter vil man få yderligere info via mail.

Jeg glæder mig HELT vildt allerede, og håber at rigtig mange af Jer der følger med her på min blog tilmelder Jer- for jeg er supernysgerrig efter at møde Jer - hver og een:-)


Fie

16 kommentarer:

  1. Så vil jeg da lige tjekke kalenderen, nu det er så tæt på i byen, kunne da være rigtig hyggeligt. Hvad er det for nogen lysestager man kan lave???
    Du skal være velkommen til at kigge forbi min blog og deltage i min Giwe Avay hvis du har lyst :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej- ja sæt lige kryds i kalenderen, det bliver superhyggeligt:-) Lysestagerne kan du bl.a. se billeder af, hvis du følger mine links til Gitte, Anna og Marianne. Jeg kigger selvfølgelig forbi din blog ;-)

      Slet
  2. Dejligt at du er tilbage bloggen. Har glædet mig :)

    SvarSlet
  3. Har tilmeldt mig - fyldt med sommerfugle i maven! Men glæder mig til at møde jer!

    Kram Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt Line!- det bliver superhyggeligt:-)

      Slet
  4. Godt du er tilbage - jeg har også tilmeldt mig. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes Anette!- dejligt med lokal opbakning ;-)

      Slet
  5. Det lyder hyggeligt, må lige tjekke kalenderen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nanna, du SKAL komme ;-) Og tag endelig lillemanden med...

      Slet
  6. jeg overvejer- det lyder nemlig super hyggeligt

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber virkelig at du kommer! :-)

      Slet
  7. Nej, det lyder hyggeligt! Jeg skal lige finde ud af, om jeg har fri den weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - gør det! Der er stadig flere pladser:-)

      Slet
  8. Hej Fie. Ej, det lyder hyggeligt. Der har været flere blogtræf i Århus og skønt med endnu et. Jeg skal lige tjekke kalenderen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, tjek den lige:-) Det kunne være så hyggeligt...

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...