28. aug. 2012

I´m back...

Savner min blog (!), så selv om jeg er igang med slutspurten på specialet er jeg nu tilbage bag tastaturet igen- og det er efter en lang skøn sommer, som I kan se lidt billeder fra her...

Kreative fjollerier...


# Opskriften på kuglen er fra Søstrene Greene
# DIY på den lille pung er fra Katrine med bloggen häklenfelt
# Armbåndet er flettet efter denne vejledning 
# Sommerfuglene er lavet efter opskrift hos Frk. Garnglad

Familie fjollerier...


Genbrugs Fjollerier...



Andre Ferie Fjollerier...


Hverdagen er nu igang igen, manden er tilbage på job, børnene er i vuggestue og børnehave, og jeg sidder bag skærmen og forsøger at få skrevet specialet færdigt i en fart, så jeg kan komme igang med endelig at få et job (læs: slippe af med SU´en). 
Det er superdejligt at vende tilbage til bloggen og se, at der er kommet flere læsere til- så velkommen til Jer :-)

Fie

6 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage :)
    Sikke nogle lækre ferie billeder!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja selvom det ikke har været en særlig solrig sommer, har den været skøn:-)

      Slet
  2. Svar
    1. Tak Marie- nu kunne jeg ikke holde mig væk længere...

      Slet
  3. Ja velkommen tilbage :-) det ser ud til at i har haft en dejlig sommer.... Pøj pøj med specialet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nanna- og kan du så få tilmeldt dig blogtræffet ;-)

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...