5. okt. 2012

23 dage til...

Idag er der 23 dage til... Ja altså ikke juleaften, men BLOGTRÆF:-)

Jeg er begyndt at glæde mig rigtig meget, for det bliver spændende at møde en masse nye kreative mennesker. Vi er ved at have planlægningen af dagen på plads, og vi har fundet sponsorer til vores Live Give Aways...





Der er stadig et par ledige pladser, så hvis du ikke er tilmeldt endnu, så send straks en mail til Marianne!

God weekend til Jer der følger med!- her står den på fredagshygge, lørdagsspeciale og søndagsbrunch med familien på Thyholm...

Fie

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jaaah! Mon du viser frem, hvad du tager med til Live Give Away´en-lokke, lokke, lokke... ;-)

      Slet
  2. Ihh... Jeg glæder mig også rigtig meget :)

    Go´ weekend

    Kh Maja

    SvarSlet
  3. Jeg glæder mig også til en kreadag :-) er spændt på hvad i har fundet på... God weekend kh Nanna

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...