30. okt. 2012

...

At finde en overskrift til et indlæg om søndagens blogtræf er ikke lykkes mig endnu... For hold nu op en dejlig dag!! 
Det var selvfølgelig med en blanding af spænding, forventninger og en smule kriller i maven, at vi slog dørene op søndag klokken 10 for alle dem, der havde takket ja til vores invitation til blogtræf. Men her et par dage efter, hvor tankerne er faldet på plads, sidder jeg stadig med en fornemmelse af, at det var en skøn dag på alle måder. Snakken gik, hæklenåle og strikkepinde klikkede (?), pensler blev svunget, symaskiner snurrede - men bedst af alt var den stemning, som emmede af kreativitet og lysten til at dele ud af erfaringer, tips og tricks...

Her lidt billeder fra dagen 

// Mine projekter - gifttags og julegavehækling...


// Yndig "hjemmegjort" notesbog fra Gitte og Anette - TAK
// HAY gavebånd fra Annette (som havde med til alle!)- TAK



// Lækker hyldeblomsteddike og basilikumsalt fra Karina (EGERISEN på Instagram)- TAK


// Fine huse fra Sanne -TAK


// Præmiebordet


Flere billeder fra dagen, kan ses hos Gitte, Anna og Marie,

Tak til alle der deltog, og gjorde dagen hyggelig og helt perfekt :-)

Jeg behøver vist ikke at skrive, at vi gentager succesen i 2013!

Fie

9 kommentarer:

  1. Hej. Tak for sidst. Det var super hyggeligt. Jeg er klar en anden gang igen , hvis også ikke-bloggere kan deltage igen. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh hvor er det godt at høre, at du havde en god dag... Jeg tror ikke, at vi ændrer i konceptet til næste gang:-)

      Slet
  2. Hej Fie
    Ih ja, det var virkelig en dag der emmede -af kreativitet, af snak, af ideer, af hygge.
    Jeg glæder mig allerede til 2013:-)
    Kh Jonna

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt at du også opfangede den dejlige stemning! Jeg har nu tilmeldt mig din blog, og glæder mig til at følge med. Kan se at du drømmer om at åbne en café- jeg hepper på, at det bliver i Lystrup !! ;-)

      Slet
  3. Ja tak for en super dag - den kan jeg leve på længe.

    Fik slet ikke set dine giftige, de ser ellers mega fine ud.

    SvarSlet
  4. Hvor ser det hyggeligt ud! Og hold da op et stort præmiebord :-)
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var helt skørt med alle de præmier vi fik samlet sammen- alle gik hjem med en præmie-fedt:-)

      Slet
  5. Åh ha hvor lyder det som en helt igennem fantastisk hyggelig dag ;O)

    Håber at datoen for næste blogtræf passer i min kalender, for så kommer jeg gerne ;O)

    God weekend !

    SvarSlet
  6. Ja jeg er med på en gentagelse - det var så hyggeligt!
    Tak for sidst!

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...